Oznámení
Nebyly nastaveny údaje pro přístup do Google API (je nutno vytvořit Google aplikaci a získat přístupové údaje, ty následně nastavit v administraci CMS)

Na co myslet při reklamaci zboží?

20.5.2021 Hubert Peter Pazdera

Pokud se dostanete do situace, kdy potřebujete z nějakého důvodu reklamovat zboží či službu, je zapotřebí vědět několik důležitých informací.

Musím předložit originál dokladu?

Ne. Kupující, který uplatňuje záruční nároky, musí být schopen doložit, kdy a kde vadný produkt koupil. To lze provést předložením nákupního dokladu. Přitom je třeba zmínit, že originální doklad není vyžadován. Jako důkaz o koupi vám tak postačí kopie nebo elektronická účtenka.

picture
picture

Rádi se budeme Vaším případem zabývat.

Volejte na tel.: 044 933 07 33

AGENTUR PAZDERA, Treuhandbüro

Kreuzplatz 20, 8008 Zürich